top of page

הדמיות תלת מימד למוצרים

עודכן: 14 במאי 2023

תהליכי עיצוב ופיתוח כוללים שלבים שונים, כאשר המטרה הינה להשיג מוצר איכותי, מדויק, תואם צרכים ובעל אסטטיקה מפותחת. בעזרת הדמיות תלת מימד למוצרים, התהליך כולו נעשה לברור יותר, מדויק יותר ותואם למטרה. באמצעות הדמיות מקצועיות ניתן לקבל התרשמות מדויקת מהמוצר הקורם עור וגידים, ולבחון את ההיתכנות שלו מהיבטים רבים.


הדמיות תלת מימד למוצרים: מי מבצע?

שירות הדמיות תלת מימד למוצרים ניתן ע"י חברות מתקדמות המתמחות בענף ההדמיות או כשירות משלים בתוך משרדי עיצוב תעשייתי/פנים ואדריכלות. כדי להצליח לבצע את המשימה באופן מדויק ומחובר ככל האפשר למציאות כפי שהיא עתידה להיות, צריכים המעצבים להתמצא היטב בכלים ובפלטפורמות הרינדור העכשוויות. כמו כן, עליהם לדעת היטב לבצע לכייל את התאורה, המצלמות, הרקע ולייצר קומפוזיציה מוצלחת. בהדמיות כמו בכל יצירה חזותית, הפרטים העושים את ההבדל בין הדמיה שנראית משעממת, בוסרית או לא מציאותית לבין הדמיה מדויקת מציאותית ומעוררת עניין.


באיזה שלב בפיתוח ההדמיות רלוונטיות?

כאשר מבצעים תהליכי פיתוח מרעיון למוצר, יש נקודות אסטרטגיות שונות בהן אנו נתקלים בצורך לבצע הדמיות תלת מימד למוצרים. להלן פירוט של מקרים בהם הדמיה תלת מימד למוצר תהיה הדבר הנכון והאפקטיבי:

  • הדמיות תלת מימד למוצרים בתהליכי פיתוח: לאחר חשיבה, מיקוד ודיוק המוצר וקבלת ההחלטה בנוגע לנראות המוצר, הדמיה בתלת מימד תוכל להיות הצעד הנכון ביותר במטרה לראות כיצד ייראה המוצר הסופי מבלי להשקיע בפס ייצור.

  • הדמיות תלת מימד למוצרים למיזמי בניה: כאשר מתכננים בנייה של מבנה חדש, חשוב לראות את המבנה כפי שהוא ייראה עם תום התהליך. הדמיה זו נועדה לקדם מכירות ולאפשר ליזם לשלב תמונה מוחשית וחיה בפרסום אותו הוא מציג לקונים פוטנציאליים.

  • הדמיות תלת מימד למוצרים בתהליכי עיצוב פנים: במקרים אלו אנו לעיתים מתלבטים בדבר הרהיטים, האלמנטים והצבעים. עקב זאת, קשה לנו לדמיין איך תראה התוצאה שתתקבל. הדמיות תלת מימד למוצרים יאפשרו לנו לראות את התוצאה הסופית באופן מציאותי מאוד, וזה יעזור לנו להחליט האם התוצאה מוצאת חן בעינינו, האם יש בתמונה פריטים מסוימים שהיינו רוצים להחליף, או צבעים וגוונים אותם נרצה לדייק. ראוי לציין, כי במשרדנו אנו מבצעים תהליכי עיצוב תלת מימד.

  • גיוס כספים או מימון המונים: כאשר יוצאים לדרך עם פרויקט או מיזם במטרה לגייס הון, ההדמיה ממלאה תפקיד חשוב מאוד. הדמיה טובה מאפשרת להציג את הפרויקט מול המתעניינים, לעורר את דמיונם, וגורמת להם לפתוח את הארנק במטרה להיות שותפים במיזם וברווחיו העתידיים.


הדמיות תלת מימד למוצרים

הדמיות תלת מימד לסדרת כלים ידניים למותג ART + COOK


הדמיות תלת מימד, עלויות

כאשר אנו מבררים על שירות או מוצר, נרצה לדעת פרטים שונים עליו כמו למשל, מה הוא כולל? כמה זמן הוא נמשך? וכמובן, כשמדובר על הדמיות תלת מימד מחיר הוא גורם חשוב. למעשה, בכל סטודיו לעיצוב תעשייתי תוכלו לקבל הצעה שונה. חשוב כמובן להשוות את מחיר הדמיית תלת המימד המוצע ביחס לחבילה הכלולה בה, במטרה לקבוע בוודאות איזו הצעה משתלמת וכדאית, ואיזו מהן עונה על הצורך שלכם ותספק לכם הדמיה איכותית ומציאותית במחיר סביר וכפי שמקובל בענף.


הדמיה: מאסטרפיס

הדמיה טובה נראית בסופו של תהליך העבודה כמו תמונה של ממש: כל פרט נראה מציאותי לחלוטין, המביט בתמונה יכול לתהות בינו לבין עצמו האם המציאות הזו קיימת והוא רואה לנגד עיניו תמונה של ממש, או שמא מדובר על הדמיה תלת מימד. הדמיות תלת מימד למוצרים צריכות להיות איכותיות, צבעונית ומוחשית מאוד כדי שתיראה כמו תמונה אמיתית. ההמלצה היא להתרשם מהדמיות החברה בפלטפורמות השונות, וכך להחליט לגבי בחירת סטודיו לביצוע ההדמיות.

59 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

פיתוח מוצר פלסטי להזרקות

תוך שלבי פיתוח מוצר פלסטי שמיועד להזרקות, אתם רואים לנגד עיניכם את הלקוחות ואת חווית השימוש שלהם. ככל שהמוצר יהיה מותאם לצרכי הלקוח ומדויק יותר לחוויית המשתמש, כך הוא יהיה מבוקש יותר, וסביר להניח שתוכ

פיתוח מוצרים: האתגר והפתרון המקצועי

מהו תהליך פיתוח מוצרים? מדוע הוא נחות כאשר מדובר על פיתוח מוצרים חדשים? ומה בנוגע להיבט האסתטי של פיתוח מוצרים? היכנסו עכשיו לקריאת הכתבה >>

bottom of page